onsdag 11. januar 2012

Olavsgaard


Nå sitter jeg og jobber med oppgava, jeg har kommet ganske lang, snart ferdig med plantegning og produktkartet! selv om det er mye igjen.. 

I forje uke var vi på Kjøkkenhuset og Maxbo, det var lærerikt. Vi fikk se åssen programmer de brukte til planlegging og åssen kjøkkentyper de hadde. Vi fikk også en hel del blader med forskjellige leverandører og produsenter, det synes jeg var fint, fordi jeg synes det er bedre og bra i et blad enn i en bok.

På den nye oppgava så kommer det til og bli mye brukt møbler av slettvoll, de har mye fine møbler.
Her er kjøkkenet jeg har valgt da, det er fra huseby.
''Tidløst og klassisk” har fått en ny dimensjon. Timian favner alt! Fra det romantiske og nostalgiske til det moderne og elegante. Med nesten ubegrensede kombinasjonsmuligheter er Timian et perfekt fundament for ekte kjøkkenglede.  ''




Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar