torsdag 24. mai 2012

Endelig

Da er vi endelig ferdig med oppgaven, vi har hatt gjennomgang i dag, det er en del ting vi må fikse på da. Vi skal ha ny gjennomgang i morgen så får vi håpe den går bedre. Neste torsdag skal vi til kommunen og ha fremføring for de. Det blir både spennende og morsomt. Det er Jørgen, Mari, Simen og meg som snakker under fremføring, vi snakker om hvert vårt rom, altså uteanlegget og galleri, hage, 1.etg og 2. etg.
Ellers er det jo snart eksamen, så må begynne og forbedre meg snart. Jeg har lyst til å velge en oppgave med kjøkken, men det er igjen av oppgavene som vi har hatt som jeg føler er en stor nok utfordring for eksamen, men tror det blir brinken eller olavsgaard. Nå skal jeg skrive egenvurdering, så får blogge mer senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar